Webinar: Drøft kompetencerne til jeres arbejdsmiljøarbejde

Del indhold:

For at jeres arbejdsplads kan lykkes med at forebygge problemer i arbejdsmiljøet, er det vigtigt, at arbejdsmiljøorganisationen har den nødvendige viden og de rette kompetencer. På dette webinar introducerer vi til reglerne og giver inspiration og værktøjer til at sikre en god drøftelse af kompetencerne. Webinaret varer 1 time og 11 minutter.

 

 

På webinaret får I inspiration og værktøjer til at:

  • Sætte kompetencer til arbejdsmiljøet på dagsordenen
  • Drøfte jeres opgaver i arbejdsmiljøarbejdet og samarbejde i arbejdsmiljøorganisationen
  • Afklare, hvor I kan have brug for at styrke jeres kompetencer  
  • Vurdere, hvilke kompetencer I selv skal udvikle, og hvor I kan hente hjælp
  • Planlægge konkrete tiltag og integrere dem i APV-handleplanen

Målgruppe

Webinaret er relevant for ledere og arbejdsmiljørepræsentanter og tillidsrepræsentanter, der enten er medlem af arbejdsmiljøorganisationen, MED-udvalg eller samarbejdsudvalg, hvor kompetencerne drøftes.

Har du spørgsmål?

Du kan stille spørgsmål om programmet til projektleder Mads Kristoffer Lund på mlu@bfa.dk


Senest revideret den 25. september 2025