I folderen har vi udvalgt syv af de mest relevante værktøjer, som fremmer den gode kommunikation og understøtter en aktiv deltagelse i en forandringsproces. Nogle stiller skarpt på ledelse. Andre har til formål at styrke arbejdet med kerneopgaven og at øge tillid på arbejdspladsen. Alle forhold, som er vigtige at stille skarpt på i en forandringsproces.
Sikker kurs i en god forandringsproces
Hvilke tiltag kan I som arbejdsplads sætte i gang for at sikre et godt psykisk arbejdsmiljø, når der sker forandringer på arbejdspladsen?
Hent materialet
Hent digitalt materiale (gratis) - Åbnes i nyt vindue
Hent trykklart digitalt materiale med skæremærker (gratis) - Åbnes i nyt vindue
Bestil trykt materiale fra GPO Forlag (køb) - Åbnes i nyt vindue
Fakta om materialet
Type: Inspirationsmateriale
Arbejdspladstype: Social og Sundhed
Målgruppe: Arbejdsmiljøorganisationen
Sidetal: 4
Udgiver: BrancheFællesskabet for Arbejdsmiljø for Velfærd og Offentlig administration
Udgivelsesår: 2014
Opdateret dato: 2017
Forfatter: Lise Keller & Peter Klingenberg
Ansvarlig: Lise Keller