Værktøj 3: Styrk jeres organisation

Dette værktøj kan bruges til systematisk at løfte ledernes trivsel og resultater i hele organisationen. Værktøjet er udviklet til HR, MED-organisation eller samarbejds- og arbejdsmiljøorganisation - og til topledelsen.

Værktøjet indeholder tre trin:

  1. Prioriter - hvor I brainstormer og udvælger fokusområder.
  2. Kvalificer - hvor I drøfter, hvordan I vil gå til det.
  3. Udgiv - hvor I offentliggør, hvordan I arbejder for at styrke lederes trivsel og resultater hos jer.

Hent action card til værktøjet her.
Se instruktionsvideo til værktøjet her.
Læs topledere fortælle om, hvorfor lederes psykiske arbejdsmiljø er vigtigt her.

Hent undersøgelsen, der ligger bag de nye værktøjer.

Hent materialet

Fakta om materialet

Type: Ledelsesværktøj

Arbejdspladstype: Offentlig administration

Målgruppe: HR, MED eller AMO og SU og topledelse

Sidetal: 13

Udgiver: BrancheFællesskabet for Arbejdsmiljø for Velfærd og Offentlig administration

Udgivelsesår: 2021

Opdateret dato: 2024

Ansvarlig: Mads Lund