På webinaret får I inspiration og værktøjer til at:
- Sætte kompetencer til arbejdsmiljøet på dagsordenen
- Drøfte jeres opgaver i arbejdsmiljøarbejdet og samarbejde i arbejdsmiljøorganisationen
- Afklare, hvor I kan have brug for at styrke jeres kompetencer
- Vurdere, hvilke kompetencer I selv skal udvikle, og hvor I kan hente hjælp
- Planlægge konkrete tiltag og integrere dem i APV-handleplanen
Målgruppe
Webinaret er for ledere og arbejdsmiljørepræsentanter og tillidsrepræsentanter, der enten er medlem af arbejdsmiljøorganisationen, MED-udvalg eller samarbejdsudvalg, hvor kompetencerne drøftes.
Konsulenter, der har en opgave med at formidle til medlemmer af disse fora, er også velkomne til at deltage.
Du/I arbejder inden for vores brancher, fx hjemmepleje, dag- og døgntilbud, børn- og ungehjem, hospitaler, skoler, undervisning, forskning, offentligt kontor/administration eller privat praksis.
Pris
Det er gratis at deltage i webinaret.
Har du spørgsmål?
- Du kan stille spørgsmål om programmet til projektleder Mads Kristoffer Lund på mlu@bfa.dk
- Du kan stille spørgsmål om tilmeldinger og praktik til administrationsmedarbejder Imrana Hussain på ihu@bfa.dk eller telefon 30741 335.
Tema:
Drøft kompetencerne til jeres arbejdsmiljøarbejdeTid:
17. september kl.14.30 - 16.00.