Webinar 17/9 kl. 14.30: Drøft kompetencerne til jeres arbejdsmiljøarbejde

Del indhold:

For at jeres arbejdsplads kan lykkes med at forebygge problemer i arbejdsmiljøet, er det vigtigt, at arbejdsmiljøorganisationen har den nødvendige viden og de rette kompetencer. På dette webinar introducerer vi til reglerne og giver inspiration og værktøjer til at sikre en god drøftelse af kompetencerne.

På webinaret får I inspiration og værktøjer til at:

  • Sætte kompetencer til arbejdsmiljøet på dagsordenen
  • Drøfte jeres opgaver i arbejdsmiljøarbejdet og samarbejde i arbejdsmiljøorganisationen
  • Afklare, hvor I kan have brug for at styrke jeres kompetencer  
  • Vurdere, hvilke kompetencer I selv skal udvikle, og hvor I kan hente hjælp
  • Planlægge konkrete tiltag og integrere dem i APV-handleplanen

Målgruppe

Webinaret er for ledere og arbejdsmiljørepræsentanter og tillidsrepræsentanter, der enten er medlem af arbejdsmiljøorganisationen, MED-udvalg eller samarbejdsudvalg, hvor kompetencerne drøftes.

Konsulenter, der har en opgave med at formidle til medlemmer af disse fora, er også velkomne til at deltage.

Du/I arbejder inden for vores brancher, fx hjemmepleje, dag- og døgntilbud, børn- og ungehjem, hospitaler, skoler, undervisning, forskning, offentligt kontor/administration eller privat praksis.

Pris

Det er gratis at deltage i webinaret.

Har du spørgsmål?

  • Du kan stille spørgsmål om programmet til projektleder Mads Kristoffer Lund på mlu@bfa.dk
  • Du kan stille spørgsmål om tilmeldinger og praktik til administrationsmedarbejder Imrana Hussain på ihu@bfa.dk eller telefon 30741 335. 

 

Tema:

Drøft kompetencerne til jeres arbejdsmiljøarbejde

Tid:

17. september kl.14.30 - 16.00.



Senest revideret den 25. juni 2025