Dette værktøj kan anvendes i arbejdsgrupper, team, afdelinger eller for den samlede personalegruppe. Del store grupper op i mindre grupper på 4-6 deltagere. Det er en fordel, af grupperne består af kolleger, der arbejder sammen i hverdagen.
Værktøj 2: Prioritering af opgaverne
Dette værktøj giver inspiration til en fælles drøftelse af, hvordan I prioriterer jeres opgaver. Værktøjet består af to øvelser.
Hent materialet
Hent digitalt materiale (gratis) - Åbnes i nyt vindue
Hent trykklart digitalt materiale med skæremærker (gratis) - Åbnes i nyt vindue
Overblik over videnshæfte og værktøjer:
- Videnshæfte: Forebyg stress i fællesskab
- Værktøj 1: Mening i arbejdet
- Værktøj 2: Prioritering af opgaverne
- Værktøj 3: Individuelle og kollektive strategier mod stress
- Værktøj 4: Hav øje for stress - hos din kollega og hos dig selv
- Værktøj 5: Giv jeres pausekultur et eftersyn
- Værktøj 6: Energibarometeret
- Værktøjskassen: Alle 6 værktøjer samlet
Fakta om materialet
Type: Værktøj
Sidetal: 4
Udgiver: BrancheFællesskabet for Arbejdsmiljø for Velfærd og Offentlig administration
Udgivelsesår: 2016
Opdateret dato: 2019
Ansvarlig: Mads Kristoffer Lund